• Decrease
    • Increase

    ΔΙΑΙΤΑ ΕΓΚΥΩΝ

     

    1900 kcals (189 gr υδ/κες, 105 gr πρ/νες, 74 gr λίπη)

     

    ΔΕΥΤΕΡΑ

    Πρωινό :1 φλυτζάνι (240 ml) γάλα 0-1% λιπαρά και 30 gr δημητριακά ολικής αλέσεως.
    Ενδιάμεσο : 2 μέτρια φρούτα (240 gr).
    Μεσ/νό : 120 gr κοτόπουλο με 80 gr μαύρο ρύζι ή 100 gr ζυμαρικά ολικής αλέσεως, 1 σαλάτα ντομάτα ( 1 μεγάλη) – αγγούρι ( 1 φλυτζάνι ) – 1/2 πράσινη πιπεριά, 3 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο, άφθονο λεμόνι/ξύδι.
    Ενδιάμεσο :1 κεσεδάκι γιαούρτι 0-1% λιπαρά (200-220 gr) και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως.
    Απόγευμα : 120gr τυρί >5% λιπαρά (π.χ. ανθότυρο, παρμεζάνα, cottage cheese), 200 gr μπρόκολο, μια φέτα ολικής αλέσεως, 2 κουτ. γλυκού ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Βράδυ: 2/3 φλυτζανιού όσπρια με 2 κουτ. γλυκού ελαιόλαδο
    Προ ύπνου :1 σαλάτα λάχανο(2 φλύτζάνια)- καρότο (1 φλ. τριμμένο), 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. 3 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.

     

    ΤΡΙΤΗ

    Πρωίνο: 1 φλυτζ. γάλα 0-1% λιπαρά και 2 κριτσίνια ολικής αλέσεως.
    Ενδιάμεσο :2 μέτρια φρούτα
    Μεσημεριανό : 200 gr ζυμαρικά με γαρίδες (1200gr)
    Ενδιάμεσο :1 γιαούρτι 0-1% λιπαρά με 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως ή μαύρο ρύζι
    Απόγευμα :1/3 φλιτζ. όσπρια, 1 σαλάτα αγγούρι (1 φλιτζ)-πιπεριά πράσινη(1 φλιτζ), 4 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Βράδυ :180 gr σπανακόρυζο, 1 σαλάτα ντομάτα (1μεγάλη)- αγγούρι (1φλιτζ), 3κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Προ ύπνου : 120 grτυρί >5% λιπαρά, 1 σαλάτα :200 gr κουνουπίδι, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 3κ.γλ.ελαιόλαδο, λεμόνι.

     

    ΤΕΤΑΡΤΗ

    Πρωινό :1 φλιτζ. γάλα με 30 gr παξιμάδι ολικής αλέσεως.
    Ενδιάμεσο: 2 μέτρια φρούτα
    Μεσ/νό: 120 gr τόνο (βραστό) σε φιλετάκια με 1/2 φλυτζ. κρουτόν, ντομάτα (1), αγγούρι (1 φλιτζ), 1/2 πράσινη πιπεριά, 3 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Ενδιάμεση : 120 gr >5% λιπαρά, 1 σαλάτα : 400gr μαρούλι-αγγουρι-φρέσκο κρεμμυδάκι, 1 φέτα ολικής αλέσεως, 3 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Απόγευμα : 2/3 φλιτζ. όσπρια, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Βράδυ: 1 γιαούρτι με 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως ή μαύρο ρύζι 80 gr.
    Προ ύπνου : 200 gr φασολάκια, 1 φέτα ολικής αλέσεως, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.

     

    ΠΕΜΠΤΗ

    Πρωινό :1 φλιτζ. γάλα με 30 gr δημητριακά ολικής αλέσεως ή 30gr παξιμάδι ολικής αλέσεως.
    Ενδιάμεση : 1 γιαούρτι με 2 φρυγανιές η 80 gr μαύρο ρύζι
    Μεσ/νό: 120 gr άπαχη μπριζόλα μοσχαρίσια με 80 gr ρύζι μαύρο ή 100 gr ζυμαρικά ολικής αλέσεως, 1 φρούτο.
    Ενδιάμεσο :400 gr μαρούλι-αγγούρι-φρέσκο κρεμμυδάκι, 4 κ.γλ. ελαιόλαδο, 1 φρούτο.
    Απόγευμα :180gr λαχανόρυζο και 100 gr κολοκυθάκια, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Βράδυ: 120gr τυρί >5%, 1 σαλάτα ντομάτα(1), αγγούρι(1 φλιτζ), 1/2 πρ.πιπεριά, 2κ.γλ. ελαιόλαδο,λεμόνι.
    Προ ύπνου :2/3 φλιτζ. όσπρια,2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.

     

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    Πρωινό :1 ποτήρι γάλα και 30 gr δημητριακά ολικής αλέσεως.
    Ενδιάμεση :1 γιαούρτι με 2 φρυγανιες.
    Μεσ/νο :120gr σκουμπρί με 80 gr ρύζι μαύρο, 1 σαλάτα 400gr μαρούλι-αγγούρι-φρέσκο κρεμμύδι, 4 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Ενδιάμεση :2/3 φλιτζ. όσπρια, 2 κ.γλ ελαιόλαδο, λεμόνι
    Απόγευμα :120 gr τυρί 15% λιπαρά, 200 gr μπρόκολο ή κουνουπίδι,1 φέτα ολικής αλέσεως, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Βράδυ : 2 φρούτα μέτρια.
    Προ ύπνου :200 gr παντζάρια, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως,2 κ.γλ.ελαιόλαδο, λεμόνι.

     

    ΣΑΒΒΑΤΟ

    Πρωινό :1 γιαούρτι >1% και 1 φρούτο.
    Ενδιάμεσο :1 φλιτζάνι γάλα >1% και 30 gr δημητριακά ολικής αλέσεως.
    Μεσ/νό :120 gr κοτόπουλο και 100 gr ζυμαρικά ολικής αλέσεως ή μαύρο ρύζι, 1 φρούτο.
    Ενδιάμεση :400 gr μαρούλι- αγγούρι-φρέσκο κρεμμύδι, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 4 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Απόγευμα :2/3 φλιτζ. όσπρια, 2 κ.γλ.ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Βράδυ :200 gr χόρτα, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Προ ύπνου :120 gr τυρί >5%, 1 σαλάτα ντομάτα (1)- αγγούρι (1 φλιτζ)-1/2 πιπεριά, 1 φετα ψωμι ολικής αλέσεως, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.

     

    ΚΥΡΙΑΚΗ

    Πρωινό :1 φλιτζ. γάλα >1% και 30 gr δημητριακά ολικής αλέσεως.
    Ενδιάμεσο :2 φρούτα μέτρια
    Μεσ/νο :120 gr κουνέλι με 200 gr μπάμιες, 1 φέτα ολικής αλέσεως, 2 κ.γλ.ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Ενδιάμεσο :400 gr μαρούλι-αγγούρι-φρέσκο κρεμμύδι, 1 φέτα ολικής αλέσεως, 3 κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Απόγευμα :1 γιαούρτι >1% και 80 grρύζι μαύρο
    Βράδυ :2/3 φλιτζ. όσπρια, κ.γλ. ελαιόλαδο, λεμόνι.
    Προ ύπνου :120 gr τυρί >5 %, 200 gr λάχανο με 100 gr καρότο,1 φέτα ολικής αλέσεως,3 κ.γλ. ελαιόλαδο.

     

    ΓΕΝΙΚΑ:

    νερό: τουλάχιστον 12 ποτήρια νερό ημερησίως
    άσκηση: 30 λεπτά περπάτημα κάθε μέρα
    φαγητά: νερόβραστα
    κρέας: σχάρα ή ψητά.

     

    Σχετικά Δρ. Γεράσιμος Αρσένης

    Ο Δρ. Γεράσιμος Αρσένης είναι συνεργάτης του Μαιευτηρίου Μητέρα και Επιμελητής του ίδιου Νοσοκομείου από τον Οκτώβριο του 2009 έως σήμερα και διατηρεί ιατρείο στους Αμπελόκηπους. Ειδικεύτηκε ως Μαιευτήρας-Γυναικολόγος στο Δ μαιευτικό- Γυναικολογικό Τμήμα ΕΛΕΝΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ από το 2005 έως και το 2009 με πάνω από 2.000 επεμβάσεις στην αίθουσα τοκετών και τα χειρουργεία του μαιευτηρίου. Επιπλέον εργάστηκε στο Κυτταρολογικό εργαστήριο του Περιφερειακού Νοσοκομείου-Μαιευτηρίου ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ το 2009. Έχει κάνει πάνω από 50 εργασίες και διάφορες ομιλίες σε ποικίλα συνέδρια.

    © 2012 Δρ. Γεράσιμος Αρσένης